Utan gatlyktor....

....blir det VÄLDIGT mörkt.
Utan min pannlampa skulle jag vara helt vilse i mörkret.


Den här bilden tog jag nyss när jag var ut och gav "Lilla Fröken Mu" sin kvälls-välling.



Det enda som lyser upp är min pannlampa.
1 Tösasnodden:

skriven

Ja här ser man inte mycket...

2 A:

skriven

Usch vad läskigt... Jag hade inte vågat vara ute själv där =O

3 Nettan:

skriven

Jäklar va svart !

Och jag som är mörkrädd !

Konstig nog är jag inte lika mörkrädd när jag går ut med hundarna. Men skulle det komma fram någon skulle dom ju inte kunna göra så mycket då dom inte är så hiskeligt stora. Ha, ha !



kram

4 Mickan:

skriven

Hjälp..jag skule vaera liv rädd !

Är du inte ???

5 Tina:

skriven

Herregud...jag skulle va rädd o snubbla eller trappa snett på nått.

6 Carina:

skriven

Men oj så svart du har där hemma,

vill till att man inte är mörkrädd såklart :-)

7 ..:Sarah:..:

skriven

ja usch va mörkt!

8 soffie:

skriven

uuu jag skulle va livrädd,tur du har din pannlampa!

Ha det gott

9 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Jag köpte en pannlampa i dag som jag ska ha på kvällarna på våra promenader! De är ju skitbra att ha!



Kram Sus

10 Camilla:

skriven

Hehe..ja då där ser det ut när jag hämtar ved också:-)

11 Ann:

skriven

God morgon! Ja det är tragiskt hur mörkt det är!

12 Ulla:

skriven

Herregud, det är ju alldeles kolsvart. Jag som är mörkrädd tycker inte riktigt om att gå ut om det är mörkt.

13 Angelica L:

skriven

God morgon :D

Gud vad mörkt :/

Kram

14 Nilla:

skriven

Pannlampa är en jättebra uppfinning...må så gott

15 kats:

skriven

ja huvva så mörkt det börjar bli... jag har också pannlampa... tur de... jag är lite mörkrädd... det är i allafall lite kusligt att gå i mörkret tycker jag...

16 A:

skriven

God morgon =)

Ha en fin dag....

Kram

17 Jeanette:

skriven

Jaa du nu är det riktigt mörkt! Jag lever också ett liv med pannlampa ;)

Ha en bra dag!

Kram

18 matte:

skriven

ja nu är det mörkt på landet! Tur att du har lampa:)

19 plogflickan:

skriven

Samma eller lika lampa har jag + reflexgrimma så man hittar pållen... ler

20 My:

skriven

Riktigt mörkt! Bra med pannlampa!

21 Inger Maryissa:

skriven

Oj....det är verkligen mörkt.

Kan tänka mig att du inte skulle hitta i mörkret utan pannlampan.

Ha en bra fortsatt dag

22 Margaretha:

skriven

Jag hoppas att lilla fröken mu inte är mörkrädd av sig.... ;D

Kram

Margaretha

Kommentera här: