Två saker jag är less på

Det finns två saker som jag är fruktansvärt less på nu.
Det första är lera...överallt är den nu...BÅDE ute och inne...det är inte klokt så mycket skit djurtassar kan dra in...



Det andra jag är less på är gummistövlar.
Det är ett måste att ha gummistövlar här nu men går man mycket så är inte gummistövlar det bästa att ha på fötterna.  Nu har jag ont i hälarna...bara jag inte får hälsporre igen för det gör så fruktansvärt ont.



Nu har jag fått gnälla av mig lite, det var skönt.


Glöm inte att jag har en tävling!
1 annebelle:

skriven

Usch och fy för hälsporre. Och lera.

2 LillaNisse:

skriven

På bilderna ser det ut som leran inte är att leka med, verkar vara hur mycket som helst...

När man sedan har djur som drar in det så förstår jag att du blir less, ingen tröst, men jag skulle också bli less.

Vi får hoppas att det blir bättre snart.



Kram

3 Carina:

skriven

Leran vill jag inte ha här hemma..men jag trivs i gummistövlar, man kan liksom klaffsa runt som man vill då ;)

Hälsporre har även jag känt på :/

4 Inger Maryissa:

skriven

Jo lera är inte kul och kan tänka mig att djurtassarna drar in en del.

Finns det inte stövlar för vovvar och kissar ? ;-)

Fast då skulle de väl klampa in med dem istället, för jag tror knappast att de skulle först dra av sig dom på dörrmattan ;-)

Håller med om att gummistölvlar är inte så roligt att ha på fötterna.

Håller tummarna för att du inte får hälsporre igen.

Kram

5 soffie:

skriven

ja usch och fy för all lera å din hälsporre det lät inge vidare,

kan man göra nåt åt den?

ja hälsporren men a jag;O)

ha det så gott det går!!!

6 Anna´h:

skriven

Tvi & spott för lera , urtrökigt när man drar in geggamojan i huset = (( !

En liten dum fråga : Vad e´en hälsporre ??

Aldrig hört talas om !



Hoppas du har det oförskämt göttit = ) !

7 Ann:

skriven

God morgon! AJ! Hälsporre gör ONT!

8 Gabbi:

skriven

Morning honey..

Ja fy 17 för hälsporre...

Ha världens bästa fredag!!

Kram

9 Synne:

skriven

Men vilka gummistövlar......

John Deere, det skulle man ha här på gården. Finns en maskin som INTE är John Deere. Det är en röd traktor som heter Kyser. (tror det stavas så). Resten som sagt John Deere.

Det gör ont efter ett tag att gå i gummistövlar, för man får inte det stöd man behöver.

Borde finnas en gummistövel som fungerar.

Hålelr tummarna för att dina hälsporrar inte börjar ge sig till känna.

Kramen mig.

Synne.

10 soffie:

skriven

morning

11 Camilla:

skriven

Oj...så mycket jag skulle vilja ha dom där gummistövlarna:-)

Tråkigt med hälsporre igen..jag har haft det för några år sen i båda fötterna. Det värsta är ju att det tar sån evinnerlig tid att läka eländet..

Ha en skön fredag!

12 Jeanette:

skriven

Kan ju inte annat än hålla med vad gäller både lera och stövlar, men vackra dagar blir det med dessa kalla nätter.

Ha en härlig fredag!

13 lLenal:

skriven

Det är inte kul som du säger, det blir ett väldans skurande när man kommer in med vovven:)Gummistövlar är ett måste, men helt fel att gå längre sträckor i.

Ha det gott, kram lena.

14 Blue:

skriven

Bläää för lera.... o hälsporre har jag aldrig haft men kan tro att det inte är trevligt det heller...

15 Blue:

skriven

Bläää för lera.... o hälsporre har jag aldrig haft men kan tro att det inte är trevligt det heller...

16 Pernilla:

skriven

Leriga tassavtryck på köksgolvet har jag gott om. Jag avskyr gummistövlar. Hopplösa att gå i!

/P

Kommentera här: