Tv-höst



Nu är det många serier som har kört i gång igen, en av mina absoluta favoriter startade i förra veckan, Desperate Housewives, men tyvärr krockar det med den svenska serien "Främmande fågel" som jag också följer.



Tur att det mesta finns att hitta på webben numera.

Vilka serier tittar ni på?
1 Pernilla:

skriven

Japp, Främmande fågel och i kväll börjar Äntligen Hemma!!!! (barnsligt förtjust i det pogramet och vet inte varför?)

/P

2 Ann:

skriven

Tack!



Jag såg inte främmande fågel förra veckan och kommer missa i kväll också.Var på webben hittar man det?

3 LillaNisse:

skriven

Det är bara Heroes som jag försöker att följa, har lite svårt för serier, då man ofta missar nåt avsnitt på grund av kvällsarbete.

Nej, tacka vet jag fristående avsnitt eller filmer.



Kram

4 Tina:

skriven

Five days följde jag med som gick på tv 1 ...en sedan Bonden söker fru börjar ju om..

Färjan..Sommarkrysset missade jag nog inte en gång

Även Allsången på skansen...

Ha det gott kram!

5 matte:

skriven

.. jag tror båda de där går på nån kanal jag inte har.. typiskt! jag tittar på det mesta om sanningen ska fram:)

6 Synne:

skriven

Ser ingen av de för jag har inte kanalerna.

Ser på House. Det är en doktor i min smak.

Så på massor av krim.

Dalziel and Pasco är en serie som går här. En engelsk krim. Vad annars...

Har Desperata husfruar på dvd, CSI på dvd som vi ser på.

Gilmore girls är en annan favorit jag har på dvd. För alla dessa serier går på kanaler vi inte får in...

Orättvist alltså.

Kramen igen.

Kommentera här: