Tänk så fjantig man kan vara



"Flisan" har blivit så stor.
När jag mockade deras box i morse så hittade jag en hög med små, söta och alldeles "riktiga" hästskitar.
Hon är så duktig den lilla sötnosen.
=)



Ja,ja jag vet att jag är fjantig.......


1 A:

skriven

Bajsar de annorlunda när de är små eller????

2 LillaNisse:

skriven

Va vacker hon är, Lilla Flisan...



Kram

3 Plogflickan:

skriven

Fniss riktiga kluttar!

4 My:

skriven

Sicken sötis! Liten blir stor...

5 Carina:

skriven

Hehe små äkta hästskitar :-)

Hon e ju ursöt verkligen!

6 A:

skriven

OK... Då förstår jag =)

7 Camilla:

skriven

Haha..!:-)

8 Lotta:

skriven

L Jag har också stått och blivit larvig när jag hittat små minibollar...

9 Mia:

skriven

Nääää, du är inte alls fjantig...bara rar och gullig och omtänksam mot dina djur!

Kommentera här: