Streckat och klart



Nu har jag spelat på V75 och Dagens Dubbel.
Nu hoppas jag att strecken sitter rätt och att miljonerna snart "rullar in".

Spelar ni på trav eller något annat?
1 christel:

skriven

Varje lördag, lika rik varje vecka fram till 19.00 då jag faller ner från drömmolnet.

Men just nu är jag där igen...tjooohooo

2 Ann:

skriven

Japps spelar på Keno:))

3 Lotta:

skriven

Ibland köper jag en trisslott, men den stora vinsten vill inte dyka upp. Men hoppas kan man alltid...

4 bitte:

skriven

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

5 Tina:

skriven

Nopp...räcker med att jag har en svärfar som spelar på allt som rör sig...t.o.m hundar spelar han på!!

Lycka till då med spikad vinst!!

6 Pernilla:

skriven

Nästan så jag skäms men jag vet inte ens hur man gör när man spelar på V75. Köper inte ens lotter om jag inte ska ge bort dem, vill säga.

Lycka till och hoppas miljonerna kommer väl till pass, om de kommer.

/P

7 Tina:

skriven

Svar: Utanför Storuman har vi stugan. så det blir 25 mil att åka dit:)

8 soffie:

skriven

köper en triss i veckan å har ens tående lottorad.

Ibland köper jag en Harry Boy.

Hoppas du vinner idag å det blir nån utdelning:O)

9 Annelie:

skriven

Håller tummarna =)

Jag spelade lite förr, men inte längre.

Ha en fin kväll!

10 LillaNisse:

skriven

Håller tummarna för att du ska vinna då, ibland tippar jag också men det är bara när jag får någon föraning om att jag borde göra det.



Kram

11 Alina:

skriven

lycka till!! :)

12 Plogflickan:

skriven

Ja sonen och jag brukar ha några rader både på V75 och en någon rolig V64, någon kväll i veckan. Men bäst har det gått på DD, där har några riktiga hög oddsare gått in.

Jag har inte alls gillar M Nybrink, men ändrat uppfattning, han har självdistans... Blir det en till kisse någon gång så är väl det kanske lämpligt med Molle eller Raffe? Eller vad tycker du?

Vad heter dina missar?

Kommentera här: