Sol tack!!



Jag har varit ute och släppt ut hästarna nu.
Tyvärr är det gummistövlar som gäller igen.
Det regnade hela dagen igår.
=(
Hoppas solen orkar tränga igenom molntäcket, jag vill ha en härlig höstdag idag!!!
1 Tina:

skriven

Godmorgon! här har det oxå pinkat på bra...blir så less, hoppas det vänder mot helgen.

Ha en bra helg!

2 Kattis:

skriven

Hallå!

Här verkar det bli sol....eller iaf uppehåll.

KRAM

3 Åsa.S:

skriven

Jag håller tummarna då, att målntäcket försvinner! =)

4 LillaNisse:

skriven

Vilket skitväder det var idag när jag var ute och gick, det är tur att man har regnkläder, men då blev jag blöt inifrån istället.



Kram

5 Cim:

skriven

Morning, ha en fin dag, även om stövlarna åker på...

Ja, här regnar det inte, men det ä rlite grått, hoppas på sol i helgen!!!

Var rädd om dig, ha en fin helg...

Kramen

6 Jeanette:

skriven

God morgon!

Här regnar det inte just nu i alla fall, skönt. Mina hagar har lyckats bli lite bättre lermässigt, men jag säger lite...

Ha en bra dag!

7 Sandra:

skriven

Hej!Samma skitväder här oxå,kornas hage är rena lervällningen..suck.men vädret kan man ju tyvär inte påverka,bara att göra det bästa av situationen så i dag far vi till birsta o shoppar! =) Hade bra!

8 Mia:

skriven

Här har det slutat snöa nu, men ack så blött på vägen och så fryser det säkert på till kvällen...huvva! Det blir krypkörning idag! L

9 Synne:

skriven

Godmogon.

Här är det kallt och frost.

ha en fin dag.

Kramen.

Kommentera här: