1 Margaretha:

skriven

Mmmm låter toppenhärligt... Jag skall shoppa lite med dottern senare idag....

Kram

Margaretha

2 Nettan:

skriven

Hoppas ni hittar något kul !



kram

3 Lena:

skriven

Ni får kika in på en kopp kaffe någon gång när ni ska till Hudik o shoppa, bor inte alltför långt därifrån :). Jag har pressat halm i dag och nu har jag något läckage i pressen så den håller inte trycket i kammaren så det är väl dags att gå ut och skruva lite o se om jag kan lokalisera felet :\

4 My:

skriven

Perfekt shoppingväder är det ju med! Hoppas du fyndat!

5 Nilla:

skriven

usch jobbar ...hela tiden alldeles för mycket...ha en bra shoppingrunda

6 plogflickan:

skriven

OH avis på din shopping dag...

HANDLA LITE FRÅN MIG MED

7 Synne:

skriven

Ligger i sängen, går på toa, lägger mig igen. Springer som en galning fram och tillbaka på toa.

Varför?



Magsjuka!

Kramen.

8 Jessica:

skriven

Vad trevligt :)

9 linda:

skriven

idag har jag shoppat, fett najs!;D

Kommentera här: