Shoppat i Gävle

Har äntligen fotat det jag shoppade i Gävle, jag lovade ju att jag skulle visa.



Stövlar.
Jag gillar den här "biker-modellen".



Mössa och vantar.
Vantarna är typ "marknadsvantar", jag ska ha dom när jag går med stavarna.
Vill ha lagom varma händer då så jag tror det blir perfekt när fingrarna är bara.
Mössan är en riktig vintermössa, jag kommer inte att frysa om öronen i vinter, det är rejäla öronlappar.
=)



En jeans-kjol.



Två par jeans.



Trosor och tights.



En citat-bok och såklart te från min favorit-butik i Gävle, Sahflor Skafferi.

Hade det inte varit för att det var så jobbigt att bära så har det kunnat bli mer shopping, det fanns mycket fint i Gävles butiker den här gången.
1 Nettan:

skriven

Förstår att du kom hem med en massa kassar.

Gud, va kul att få shoppa loss så där !



kram

2 LillaNisse:

skriven

Men, vad du verkar ha shoppat men det var snygga saker.



Kram

3 Tina:

skriven

Skorna gillade jag.. ser ut som mina Mc skor;)

4 C a m i l l a:

skriven

Oj, vad mycket fina grejor du hittat här! :)

Jag är såå dålig på att gå på stan, men jag gillar verkligen Sahflors och Designforum på Drottninggatan. Sushirestaurangen längre ned där är också helt okej.

Jag åker till Valbo köpis flera gånger i veckan, men på stan är jag nog högst en gång varannan månad. Skärpning!

Kram, kram!

5 Tant Animalia:

skriven

Oj, så mycket fint och VARMT du shoppat!

Vilken härlig mössa att ha på huvet när snö-stormarna börjar yra runt husknuten!

Och stövlarna...Häftiga!

Ha de! //Kram, Jenny

6 Anna´h:

skriven

Riktigt grymma stövlar !

Du blir en tuff brud i lyxförpackning = )) !!

7 Carina:

skriven

Citat-bok... sånt gillar jag.

Svart jeanskjol köpte jag i Birsta när jag var där sist...har blivit en favorit.

Gillar även dina nya stövlar ;)

8 Synne:

skriven

Jag och te....

Saknar en sån butik här. Om du någon gång har en tävling och vinsten är te i lösvikt så ska jag delta så många gånger det går.

Dina shoppade kläder var fina dom med :D

Kram mig.

9 kicki:

skriven

Bra val av jeans, jag har exakt likadana, köpta på Kapp Ahl eller?

Här regnar det konstant hela tiden också, tur man har tak över huvudet..

Ha det gott, kramen

Kommentera här: