På jakt?

I morse när jag tittade ut genom köksfönstret satt en stor räv på gräsmattan.




Jag hoppas verkligen inte att räven är på jakt efter våra ankor....



Dom får akta sig när dom är ute och promenerar på dagarna.

1 Tina:

skriven

Ja..rätt som det är ligger han o lurar!

2 solgudinna:

skriven

Jo det kan mycket väl vara så att han är på ankjakt. Det smakar nog fågel. Du får skrämma iväg den lille hungrige jägaren.

Lycka till.

3 Lotta:

skriven

Har ni ankorna som snigelfångare eller "bara" som husdjur?

4 A:

skriven

Usch vad läskigt.... Hoppas han låter dem vara.

5 Maria:

skriven

Det finns mycke räv i år, tycker vi ser nån mest varje natt när jag jobbar.

Tack för din kommentar.

Ha en riktigt skön vecka nu.

Tjing

6 Carina:

skriven

Ja...akta er för räven :/



De ser ut att göra lite promenader era ankor...och lite vatten kan nog få dem att göra lite extra kan jag tro :)

7 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Du har en utmaning hos mig!

Kram Sus

8 Ann:

skriven

God morgon! Blev inga kulinariska rätter igår! Blev faktikst kycklingrulle från pizzerian! Håkan skulle på rinkbandymatch och jag satt i en innebandyhall hela dagen:)

9 Gabbi:

skriven

Morning honey...

10 kats:

skriven

Så fin räv... hoppas era "pippin" klarade sig:-)

11 Ellen:

skriven

åhhh, jag älskar rävar ! dom rä så söta... fast ankorna får nog vara vaksamma !

12 Inger Maryissa:

skriven

Det verkar som om rävar och andra vilda djur kommer närmare människors bostäder mer än förut.

Och får verkligen hoppas att den inte är på jakt efter era ankor och att de aktar sig.

Fina foton.

Ha en bra dag.

Kram

Kommentera här: