Måndag igen

Det är inte klokt vad dom lediga dagarna rusar iväg!!
Idag ser det ut att bli sämre väder igen.


Då känns det inte riktigt lika jobbigt att jobba och sitta i planerings-och informationsmöte hela dagen.


Hur ser er måndag ut?
1 A:

skriven

God morgon....

Min måndag består av att ringa en massa och sen jobba i eftermiddag =)

Ha en fin dag...

Kram

2 Nina:

skriven

Min måndag består av läxa, packning och sticka klart de ljungfärgade vantarna så en kund får titta på dem.



Plus en hel del annat som brukar komma i vägen för mig.

3 LillaNisse:

skriven

Har nyss klivit upp, ska väl äta nåt och sedan ta mig en promenad, försöka att träffa min dotter Z, innnan, jag börjar jobba 13:45.

Hopppas att din dag blir bra.



Kram

4 Åsa.S:

skriven

God morgon! Själv är jag ledig från jobbet, men har att gör ahär hemma!



Hoppas mötena går fort, och du får en fin dag!

5 Lillaviola:

skriven

Jag ska vara snäll och trevlig,koka kaffe och bjuda på en kaka. VI har kalas och jag får väl gilla läget.

Det blir väl lungt efter kl. 17.00.

Hoppas du känner dig nöjd med din dag!Och inte somnade i någon mening.

6 My:

skriven

Skola för mig/seminarium, som trelig omväxling mot praktiken..Ha en bra måndag!

7 Camilla:

skriven

Godmorgon!

Jodå, det kan vara hur grönt som helst:-))



Idag ska jag åka till Järvsö och kolla in nya Outletaffären och se om den är lika solig som den är i andra städer..



Ha det bra på jobbet!

8 Mia:

skriven

Ledig!!!! Men ska ta om det där cellprovet idag :/

9 Kattis:

skriven

Hallå!

Hoppas mötet går bra.

HA det gott!

KRAM

10 Carola:

skriven

Sovit till halv ett, ! Fy mej, men det regnar å blåser som attan ute, så det är bara härligt att "softa" runt i morgonrock.

11 Lizaloop:

skriven

Jag har fotat :)

Ska på möte ikväll i byn annars så händer inte så mycket kul!

Du får gärna komma till min blogg och säga vad du tycker jag ska välja för bild till fototapeten! :)

Ha en bra dag!

Kram Lisa

12 matte:

skriven

bara fint, jag har köpt gummistövlar:D, så nu kan det få regna hos mig hur mycket det vill!

13 Helen:

skriven

Precis som du jobb men solen har lyst en hel del :) Härligt, men det regnade desto mer i lördags.

Ha de gott

Kommentera här: