Kloka ord



Vem kan andas innanför en perfekt tillsluten yta?
Det är genom sprickorna som ljuset kommer in.

Ring the bells that still can ring
Forget your perfect offering
There´s a crack in everything
That´s how the light gets in.
Leonard Cohen

1 Ann:

skriven

God morgon!

2 Gabbi:

skriven

Morning hjärtat...

Så sant så sant!!

Ha en underbar lördag!

Kram

3 Synne:

skriven

Så sant.

Kramen mig.

4 Plogflickan:

skriven

Ha en fin lördag!

5 Nina:

skriven

Så sant! Men det har de flesta människor glömt totalt.



Trevlig helg!

6 A:

skriven

God morgon....

Hoppas du får en bra lördag när du sovit =)

Kram

7 Jeanette:

skriven

God morgon!

Mycket kloka ord... Tur jag är full av sprickor ;)

Kram

8 Helen:

skriven

Så sant så, alltid trevligt med lite insikt ;)

Hoppas du får en trevlig lördag, själv ska jag snart ut i stan o kolla in julklappar, hemska tanke.

Längtar hellre efter värme än vinter men så är det.

9 Mickan:

skriven

Fina ord...ha en super bra dag och kolla gärna in på min nya blogg :D

10 anneli:

skriven

så sant....jag är full av ljus! Ska försök spackla lite idag, det som går och gör gott ;)

11 Emma:

skriven

Svar; Duktig du är som jobbar natt! Vad jobbar du med? Kram

Kommentera här: