Kan det vara vintertiden...



...som gör mig så trött??
I morse snoozade jag minst 7 gånger!!
Nu är jag i alla fall på jobbet...måste försöka komma hem tidigt idag.
1 Plogflickan:

skriven

Absolut är det omställningen till vintertid, mörkret gör en trött.

2 Vaniljis:

skriven

Jaa, lite ljusterapi kanske. Önskar man hade pengar så man varje år i november kunde ta en solresa. Skönt det skulle vara...drömma går ju...

3 Nettan:

skriven

God morgn !

Hoppas du blir piggare under dan.



kram

4 Ellen:

skriven

förstår dig precis,, det är verkligen segt att behöva gå upp på morgonen, särskilt när det är mörkt ute,,, min man tycker det är så trist nu för det är mörkt när han åker till jobb på morgonen och mörkt när han åker hem på kvällen,,,,

5 LillaNisse:

skriven

Hoppas att du får en bra dag på jobbet då...



Kram

6 Tina:

skriven

Jag har varit pigg två morrnar nu, men då har jag hunnit med lite här hemma oxå...

7 My:

skriven

Känner oxå av en extra trötthet, men trodde det berodde på annat. Men det spelar säkert in med vintertiden, förstår inte vad den ska va bra för...

8 evans:

skriven

Jag tycker också att det är svårt att ta sig upp nu när det blir mörkare på mornarna.



Ha en bra dag på jobbet!

9 Maria:

skriven

Skönt att snooza men lite farligt.

Hoppas du är piggare nu.

10 Margaretha:

skriven

Jag blir oxå himla trött av tidsomställningen på hösten....det är likadant varje år...ZZzzZzzZz

Kram

Margaretha

11 Carina:

skriven

I morse gick det bra att kliva upp...men på eftermiddan satt vi hela gänget och gäspa i kapp på jobbet :D

12 Mia:

skriven

Så där kan jag tänka mig att Gusten skulle kunna göra... L

Han är en kopia av Gustav, älskar mat också som du förstår S

13 Nina:

skriven

Fattas kanske lite sol... Har du fått snö idag?

Kommentera här: