Jag gillar inte att stressa!!!

Dagen började mycket bra med en sovmorgon till 8.00 ( fast jag var såklart upp en sväng där vid 5-tiden).
Ut och fixade med djuren, åt frukost osv och allt är lugnt. Sen helt plötsligt som en blixt från klar himmel, börjar A att stressa som en galning för att han och vår granne K skulle iväg och göra sina "lördags-ärenden".
Om det bara var han som stressade skulle jag inte säga något, men han stressade mig också eftersom vissa saker som skulle göras innan han åkte behövde han min hjälp med.
JAG HATAR ATT STRESSA!!!
Det gör att jag blir på dåligt humör...med andra ord så blev jag riktigt förbannad och visade en av mina mindre tilltalande sidor här på förmiddagen...skit också, jag gillar inte när det blir såhär!!!

1 LillaNisse:

skriven

Berättade du det för A då, att du kände dig stressad? Det måste du göra, du vet vi män kan inte läsa era tankar och det är ju inte meningen att du ska bli stressad och irriterad för att han har bråttom, det kan ju förstöra hela din dag...



Kram

2 Tant Animalia:

skriven

Åh, så man känner igen detta fenomen!

Gubben min vaknar och "är igång" på fem röda sekunder med både plockning och disk och sånt...



-Ja, det är väl skönt att få undan det med en gång? säjer han. Tar du tvätten så fixar jag disken!



Jag skulle kunna dänga något hårt i skallen på hurtfriska människor på morgonen!!!

Jag behöver ett par timmar innan min kropp "kommer upp i varv", så att säja....



Och då får ju jag dåligt samvete när han far på som en duracell-kanin!!!!



-FAAAAN! Sitt stilla medan JAG vaknar, så jag slipper må dåligt över att du är pigg!!!



Och då säjer han att kvinnor är svåra att förstå sej på??????????????????????????



Kram och Natti! //Jenny



(Vilka söta hästlortar du hittat förresten! Haha!)



En sak till!



Köp dej nu några rara hönor i morgon!

Rekommenderar stora Cochin!!

Hej hopp!

Kommentera här: