Irriterande



Det är så fruktansvärt irriterande när blogg.se är segt som sirap!!!
Jag går och försöker ta mig igenom den gigantiska posthögen i stället...
1 Jeanette:

skriven

Kan inte annat än hålla med...

Jag tog tvätthögen istället ;)

2 evans:

skriven

Här går det ganska fort, trots min mitt-i-skogen-uppkoppling. Den gigantiska posthögen får alltså vänta...



Ha en bra kväll!

3 Bim HD:

skriven

Hm, verkar som många börjar lämna blogg.se... Ja, jag vet flera som har flyttat sina bloggar!!! De har helt enkelt tröttnat... konstigt? ;)

Må så grankott... nu går jag och stryper kudden tror jag - önskar få sova ordentligt... önska kan man ju, eller hur?

4 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Japp håller med! Det har varit irriterande med min blogg på blogg.se som har strulat så mkt att jag valde att byta till blogspot.com i stället!



Kram Sus

5 LillaNisse:

skriven

Håller med dig, ingen tröst men du är inte ensam som blir förbannad...



Kram

6 Gabbi:

skriven

Morningh honey...

Finally friday!!

Tjohooooooooo

Ha en underbar dag!

Kramen

7 Synne:

skriven

Hej på dig.

Seg och vill inte alls vara med.

Försökt kommentera så många gånger men si det vill sig inte....

Har varit så flera gånger den här veckan....

Vad händer med blogg.se egentligen?

Hoppas nu den här kommer in där den ska.

Ha det gott.

kramen Synne.

8 Ulla:

skriven

Godmorgon! Nu på morgonkvisten funkar det bra i alla fall. Ha en bra dag!

9 Nilla:

skriven

japp jätteirriterande..man får köra på dagen istället...ha det bra

10 A:

skriven

God morgon... Hoppas du har en bra dag =)

Kram

11 Camilla:

skriven

Snygg bild..hehe

Godmorgon!

Ha en skön dag!

Själv ska jag ner till stan och förhoppningsvis göra av med lite köpmannacheckar som jag fått:-)



12 My:

skriven

Håller med dig fullständigt! Ha en skön fredag nu!

Kommentera här: