Inte snällt men lite roligt ;)

Klicka på mig!

Vad har män och moln gemensamt?

När de dunstar blir det en bra dag .


Vad är en man i saltsyra?

Ett löst problem.

Klicka på mig!

Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan?

Det här går över mitt förstånd.

Klicka på mig!Klicka på mig!

När är en man värd 10 kr?    

När han hämtar kundvagnen.


Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt?

I yoghurt finns det kultur.

Klicka på mig!

Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens?

Änkemän.


Klicka på mig!
 
Varför finns män över huvudtaget?

För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan.
 


1 A:

skriven

HAHAHAHAHA.... Dagens bästa =)

2 Trolda:

skriven

Hahahah - den var riktigt rolig =D Och TACK för gratulationen =D



Trolda - kramar =D

3 LillaNisse:

skriven

Nu känner jag mig nästan lite sårad, vilken generalisering...

Men, visst var det kul också...



Kram

4 soffie:

skriven

hehehe

nu kan jag sova gott.

men bilderna syntes inte här!

ha en gonatt

5 Annelie:

skriven

HAHAHHA, det är humor=)

6 Mickan:

skriven

Hahaa giller den med molnen.

HA en bra kväll

7 Ann:

skriven

God morgon! hahahaha!

8 A:

skriven

Morning...

Hoppas du får en bra dag =)

Kram

9 Lillaviola:

skriven

Ja det var också en vinkling. Kul!

Hur går det för ankorna? Jag hoppas att räven inte fick vad han ville...Kram

10 Ellen:

skriven

hahaha,,,, störtskönt !

11 Anna´h:

skriven

Humor på hög nivå , HA HA HA = )) !

Kommentera här: