Hönsutställning

Här tillbringar jag min söndag förmiddag.

Hönsutställning i Ånäsparken

Mittsveriges Rasfjäderfäklubb har hönsutställning i Ånäsparken, Kovland. Välkommen att se flera olika raser av höns, tuppar och ankor. Entre 20kr, barn gratis.

När: 10:00-15:00, 5 okt 2008 Pågår tom. 5 okt 2008 Var: Ånäsparken, Kovland

1 evans:

skriven

Kovland har jag åkt igenom många gånger, men jag hade ingen aning om att det fanns hönsutställningar. Nu har jag lärt mig något nytt :)

2 LillaNisse:

skriven

Om man åker dit så kanske man får se en skymt av dig också?



Kram

3 Carina:

skriven

Låter kul....hoppas du får se kejsarankor...de är för läckra :)

4 Ann:

skriven

God morgon! Mina barns pappa är engegerad (var iallafall?) i medelpads Hönsklubb eller vad det heter.Dom sysslar med uppfödning.Du kanske vet vem han är?Bjarne heter han!

5 A:

skriven

God morgon....

Låter kul med hönsutställning =)

Hoppas du får det bra idag...

Kram

6 f:

skriven

spännande!Men jag antar att det inte ligger i norrbotten,du har ingen aning om de ska ha utställningar här uppe nån gång? =D

7 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas du får en fin och skön söndag!

Kram

8 Plogflickan:

skriven

Jag blir avis, ska du köpa några höns? Jag ska nog till våren när vi är mera iordning.. Gillar vissa raser mkt!

9 Ulla:

skriven

Hönsutställning...visste inte ens att det fanns såna. Katt-och hundutställningar har jag hört om, men höns...Ja, man lär sig alltid något nytt.

10 E:

skriven

Hah hönsutställing! :O

11 Inger Maryissa:

skriven

Vad kul med hönsutställning.

Och det finns ju så fina höns och tuppar och olika raser.

Ha det så bra.

Kram

Kommentera här: