Grattis mamsen!!



I dag fyller min mamma 69 år, det ska firas med en middag hos brorsan och hans sambo.
Dom står för maten och jag har bakat en kladdkaka till efterrätt.



Självklart blir det en present också men huvudsaken är att vi kan träffas tillsammans allihopa.
1 Maria:

skriven

grattis till mamma :-) Hoppas ni haft en trevlig födelsedag ! Smarrigt med kladdkaka..

2 LillaNisse:

skriven

Grattis tiil Ejmis mamma



Kram

3 Kattis:

skriven

Hallå!

Nepp, det blidde ingen sömn, såg hela den sjungande filmen. Hahaha

Ha det så mys med hela familjen.

Kram

4 Tant Animalia:

skriven

Mys med kalasandet och hälsa mamsen Grattis!

Kladdkaka!

Mums!!!

/7Kram, Jenny

5 Trolda:

skriven

Klart du ska ha HÖNS!!! =D Dessa småtröga charmiga varelser som ger så mycket godis i form av ägg =D Och gratta mamsen!



Trolda - kram =D

6 Camilla:

skriven

God kväll! Oj vad gott det låter med kladdkaka. Var evigheter sen jag åt det.

Hoppas ni fick ett bra kalas!

7 soffie:

skriven

GRATTIS TILL DIN MOR!!!

Hoppas er dag varit så där underbar som man vill:O)

8 matte:

skriven

Grattis till mamman!

Kalas kan man inte få för mycket av:).. inte kladdkaka heller!



9 Nilla:

skriven

Hej du

Vi hade en jättebra kväll ...ha de gott

10 Nilla:

skriven

Glömde säga att jag o din mamma fyller på samma dag fniss

11 Pialotta:

skriven

Det verkar som många fyller år just vid denna tiden.. min dotter den 7 oktober och min brorsdotter just idag.. har sett att det är många som fyller här på bloggarna oxså. Fick ju ett bonusbarnbarn i fredags oxså:-)

Fint med kladdekaka.

Tjingeling o ha de..

12 solgudinna:

skriven

Ja grattis, grattis. Det blev säkert uppskattat.

Jag gillar den också, vi får se.

13 Tina:

skriven

Mmms såg gott ut..men vad mamsen skall tycka det va trevligt att träffas:)

Kommentera här: