God morgon!



Det har "gått troll" i det här.
Jag är ledig idag och kan få sova en stund men vaknade ändå kl 05.00 och är pigg!!!
Det är fortfarande kolsvart ute och vinden viner så jag vägrar gå ut redan  nu.
Resten av husets två-och fyrbenta sover och snarkar fortfarande.
Jag tror jag kollar på ett avsnitt av Greys så länge.....


1 Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]:

skriven

Så skönt med en ledig dag!

2 A:

skriven

God morgon....

Jodå, läget är trött =)

Trist att behöva vakna så tidigt när man är ledig...

Hoppas du får en fin ledig dag ändå =)

Kram

3 Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]:

skriven

Läget är kanon!

4 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig, fast du vaknade sååå tidigt.

Satt och kollade på bilden med Grey´s.....kan man ha vilka skor som helst på ett sjukhus?? hihihi

Ha en bra dag!

Kramisar

5 Helen:

skriven

GodMorgon på dig :) Tråkigt men så är det för mig med. Det är nästan lögn att somna om. Men kanske om en stund när Greys är slut.

Visst är han charmig, det tycker alla vi möter också :)Ha en fin dag, kram

6 Nilla:

skriven

God morgon på dej..

Har inte hunnit känna efter hur läget är men hoppas på att det blir lugnt i dag..ha en bra dag

7 tess:

skriven

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag //Tess

8 Nettan:

skriven

Godmorgon.

Typiskt att vakna så tidigt när man är ledig.

Ja, det där med sovmorgon vet jag inte heller vad det är. Har väl inte haft en ordentlig sovmorgon på vet inte hur länge.



Hoppas du får en bra dag !

kram

9 LillaNisse:

skriven

Är det inte typiskt så säg, synd att du inte fick sova en stund till, hoppas att din lediga dag inte blåser bort.



Kram

10 Annelie:

skriven

Det var ingen rolig tid att vakna pigg på. Men jag antar att din kropp är inställd på det, liksom min är en nattuggla.



Ha en jättefin dag!

11 Åsa.S:

skriven

Ojojoj.... aldrig att jag skulle vakna pigg så tidigt.



Kram på dej och hoppas du får en fin dag!

12 Jenny:

skriven

Hej svejs!

Nu kommer jag instormande igen...med leriga stövlar jag också...Hehe!

Såg en go bild på lilla Flisan nedan där hon hade "sånt där gosigt" i hela hårremmen...Mmmmums!...inte!



Ja, nu kan det få sluta regna när det vill, för min del. I natt har det skvalat och BLÅST, så man kunde tro att huset skulle välta! Blää...



Visst är det retsamt när man väl FÅR sova länge...då kan man inte?!?

Rätt så typiskt...

Ja, nu är jag tillbax i alla fall, och ska försöka uppdatera mej lite granna!

Massa kramar och tack för dina rara ord på min blogg! Dom värmde...//Jenny (:

13 Lena:

skriven

Det är ganska skönt att vakna tidigt och vara pigg fast kl 05 är nog i tidigaste laget, tom för mig. Strax före sju känns mer lagom :)

14 Ulrika:

skriven

Skönt med en ledig dag men trist att du inte kunde sova längre än så..! Rätt typiskt då man är ledig.



Ha en bra dag!

15 Jeanette:

skriven

Ha en bra dag!

Kommentera här: