Gääääääsp



Jag somnade framför tv:n i går kväll.
Är trött idag också men nu är det arbete som gäller.
Vad händer hos er idag?
1 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Somnade också framför tv igår.

Mmm, steken blev väldigt god. Mör och fin fick jag den också.

Ha en skön dag!

Kram

2 Nilla:

skriven

Morrn morrn

Jobba står som vanligt på schemat..ha en fin dag

3 Gabbi:

skriven

Hahahha

Tvätta, hänga, vika!!

Packa kanske vore nåt, med tanke på att fredagen närmar sig med stormsteg....

Hahahaah

Ha en underbar dag på jobb!!

4 A:

skriven

God morgon.....

Ska jobba heldag idag....

Ha en bra dag på jobb =)

Kram

5 plogflickan:

skriven

Morning!

En tripp söderut... Ska bli kul!

6 Malin:

skriven

Bara tråkiga saker... ska försöka få hjälp på vårdcentralen med mina onda skuldror. Ha en bra dag!

7 Tina:

skriven

Man blir oriven på tidsomställningen tycker jag, men jag är ledig från jobbet, men inte från det som har släpat efter här hemma.

Ha det gött!

8 LillaNisse:

skriven

Jobb, jobb och åter jobb, men man ska väl vara glad som har ett jobb, eller hur?

Ha en bra dag från en trött LillaNisse



kram

9 Maria:

skriven

Ledig är jag. Har varit på en kort promis nu väntar på att äggen ska koka klart, det blir ägg & gröt till frukost. Sedan ska jag iväg på lite uppdrag. Sedan hänga med syrran & hunden hennes till skogs. Kanske vi tar med kaffe.

En härlig dag med andra ord.

Tjing

10 Ellen:

skriven

Naaa, vilken härlig bild =D



här är det full uppgörelse på gång,,, vem som har högsta rangen ska avgöras !

11 matte:

skriven

vilken härlig bild!

idag blir det röja i trädgården, om det inte blir regn förstås.

12 Blue:

skriven

Sov bort hela kvällen först för jag var sååå trött... sen var jag ju piggelin halva natten... o nu har jag huvudvärk idag.



Kanske för att jag sovit för länge idag.

13 Jeanette:

skriven

Stallgöromål, städning i huset och ridning står på dagens schema här.

Hoppas du inte somnar på jobbet ;)

14 evans:

skriven

Egentligen skulle jag haft studiedag på jobbet idag, men istället är jag hemma med en febrig Isac. Det går bra det också :)

15 My:

skriven

Ja det är helt normalt att somna framför tv:n :) Ja vad händer idag? Har varit i skolan, mat snart, sen tv m m En helt vanlig dag. Må så gott!

16 Synne:

skriven

Skön sovställning.....

Kommentera här: