Gääääääääsp





I morse skulle jag ha kunnat ge vad som helst för att få sova vidare.
Men det är arbetsdag idag också så det var bara att kliva upp.
Är i alla fall ledig 2 dagar sedan och det ska bli såååå skönt!!
Vad gör ni idag?

Kom ihåg min tävling!
1 Nettan:

skriven

Godmorgon !

Jag skulle också gjort vad som helst för att ligga kvar i sängen imorse, men va gör man ..... ?

Det är bara att gå upp när man vet att man har barn som ska iväg till skolan och har kissnödiga hundar som vill gå ut. Ha, ha !



Ha en jättebra dag på jobbet !

kram

2 LillaNisse:

skriven

Har nyss vaknat eftersom jag hade sovmorgon, ska väl försöka få mig nån promenad innan jag börjar jobba, ha en bra dag.



Kram

3 Tina:

skriven

Skall oxå jobba ..fast kväll!

4 Mia:

skriven

Unnar dig verkligen att få vara ledig!

5 Synne:

skriven

Igår körde vi föräldrar till Gardermoen för en flygresa till Ålesund.

Så vi satt i bilen hela dagen.

Kramen mig.

Kommentera här: