1 soffie:

skriven

Å det låter ju jättebra och spännande:O)

2 Lizaloop:

skriven

Det låter spännande!!

3 A:

skriven

Spännande =)Vad nyfiken jag blir...



Jo, jag känner igen det och vägrar låta ångesten ta över igen.......

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Klart man är med, när du ordnar! ;)



Kram

5 LillaNisse:

skriven

Varför gör du oss nyfikna?



Kram

6 LillaNisse:

skriven

Nyfiken ja, det är ju bara förnamnet.

Men jag tror inte att det är så spännande så att bildtexten stämmer....



Kram

7 lLenal:

skriven

Där blev man inte lite nyfiken hehe:)Ha en fin kväll/Natt kram lena.

8 Carina:

skriven

Jobbigt när man får höra liite om något.....sitter nu här och väntar spänt ;)

9 Carina:

skriven

Jobbigt när man får höra liite om något.....sitter nu här och väntar spänt ;)

10 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Nä nu blev jag så nyfiken att jag spricker! ;o)



Kram Sus

11 Jenny:

skriven

Nyfiken??

Jaaaa!!!



Jag vill bara berätta att jag har "flyttat"...

"Bor" numera på adress:



http://bergskristallen.blogspot.com/

12 Jenny:

skriven

Glömde ju tala om vem jag e!!!!

Tant Animalia...Jenny...





Haha...suttit vid datan för länge nu!

Kram och ha det bra!

Jenny

13 Ann:

skriven

God morgon! Jaha! Då vaknade man nyfiken då:))

14 A:

skriven

God morgon....

Ha det fint idag

Kram

15 Gabbi:

skriven

Morning lovely..

Spännande...å vad nyfiken jag blev nu då!!

Ha en fin dag!!

16 Synne:

skriven

Nu blev jag nyfiken.....

17 Åsa.S:

skriven

Spännande... =)



Nu är jag tillbaks i blogglandet igen!



Hoppas du får en fin dag!

18 HannahSthlm:

skriven

Godmorgon:-)!

19 Camilla:

skriven

Det låter ju härligt!

Nyfiken som jag är, så väntar jag på mer info:-))

20 evans:

skriven

Låter spännande! I alla fall när det är roliga saker. Här lever vi just nu under hot om varsel... Fast det blir aktuellt först nästa år.

21 lLenal:

skriven

Snälla berätta:)Ha det gott, kram lena.

22 vivan:

skriven

Nu blev jag nyfniken!!!ha,ha,ha...tror jag vet??

kramiz:)

23 Plogflickan:

skriven

Jag är oxå nyfiken i en strut....

24 My:

skriven

Nu blir jag nyfiken! Spännande!

25 Anna´h:

skriven

Nu bidde jag JÄTTE - NYFIKEN juh = )) !!

Kommentera här: