En slappar-kväll



I morse vid 03.00-tiden vaknade jag med världens huvudvärk.
=(
Var upp och tog en tablett sen låg jag till 08.15, kom alltså inte till jobbet i tid idag.
Har haft en molande huvudvärk hela dagen så nu ska jag bara slappa i tv-soffan.
Ha en bra kväll!!
1 Annelie:

skriven

Usch så jobbigt med huvudvärk. Hoppas det släpper snart så du kan njuta av kvällen.

2 Annelie:

skriven

Usch så jobbigt med huvudvärk. Hoppas det släpper snart så du kan njuta av kvällen.

3 soffie:

skriven

men fyyy va jobbigt,

läskigt för jag har haft som du precis hela dagen känns som jag går runt i en dimma nu efter panodil och bamyl hela dagen.

Krya på oss tillsammans:O)

4 Mickan:

skriven

Krya på dig.

5 Tina:

skriven

Hoppas det känns bättre nu!

6 Helena:

skriven

Huvva, huvudvärk är verkligen pest. Hoppas dagen blev bättre sen....

7 Fia:

skriven

Det var tappert av dig att gå och jobba fast du hade ont i huvudet. Hoppas du mår bättre nu.

8 Nettan:

skriven

Hoppas att huvudvärken går över och att din kväll blir bra !



kram

9 Camilla:

skriven

Ha en bra kväll du med och hoppas att huvudvärken släpper sitt tag!

10 Ann:

skriven

God morgon!

11 Mia:

skriven

Usch, jag hoppas verkligen att du mår bättre idag... :/

12 A:

skriven

God morgon vännen...

Hoppas du hade en bra kväll



Kram

13 My:

skriven

Hoppas du mår bättre idag, och ha en mysig halloween!

14 Kattis:

skriven

Hallå!

Hoppas verklikgen att ditt huvud har lugnat sig nu.

Ha en skön kväll!

KRAM

Kommentera här: