Det undermedvetna

Det är  väl en förbaskad tur att man har "det undermedvetna".
Jag har varit helt inställd på att jag skulle vara ledig hela den här helgen, numera jobbar jag ju så sällan helger eftersom jag har administrativa uppgifter till största delen på jobbet och det är dagtid måndag-fredag.
I morse vaknade jag som vanligt tidigt, kände ingen stress över att behöva kliva upp eftersom jag inte hade någon tid att passa, men helt plötsligt börjar tankarna snurra...ska inte jag jobba idag??
Upp och kollar min filofax men där har jag skrivit att jag ska vara ledig, ner i köket och kollar familje-almanackan och där står det att jag ska jobba!!!
Någonstans har jag alltså skrivit fel så det är bara att lyfta luren och ringa jobbet och kolla och mycket riktigt, jag ska jobba 10.00-21.00 idag!!!
Som tur är kunde jag flexa så jag börjar inte förrän 11.30...vilken tur att "det undermedvetna" räddar en ibland!!!




Kom ihåg min tävling!!
1 Mia:

skriven

Ja herregud så det kan bli!

2 Tina:

skriven

Oh inte kul..särkilt om man nu trott att man skulle vara ledig helg.

Ha en bra jobbar dag!

3 My:

skriven

Hesmkt! Och då är man ju inte inställd på det heller, och har planerat annat...Hoppas det gick bra ändå!

4 Linda:

skriven

Välkommen in i min tävling=)

5 Åsa.S:

skriven

Ja, det var ju för tur!

Farligt det där när man skrivit fel... har hänt mig också nån gång.

Ha en fin dag på jobbet!

6 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det är verkligen intressant hur det undermedvetna funkar.

Jag har varit med om liknande saker.

Ha en bra fortsatt dag.

Kram

7 Anna´h:

skriven

Ibland så har man stenkoll , fast ändå inte = ) !

Ha en bra dag på kneget fina du !!



Varma HöstKramar

8 Nilla:

skriven

usch tungt att komma på att man ska jobba..ha en bra söndag ialla fall

9 lLenal:

skriven

Det måste ha blivit en chock att upptäcka,hoppas att det går bra att jobba för dig, kram lena.

10 vivan:

skriven

vilken tur...inte kul om de hade behövt ringt dig!

jag jobbar till 22.00 så du är inte ensam..kramiz:)

11 Margaretha:

skriven

Fy sjutton en sån otrevlig överaskning....

Men en sån tur att du kom på att du skulle jobba....hade varit pinsamt annars ;D

Kram

Margaretha

12 Ann:

skriven

Hoppas dagen blev bra ändå!

13 Bim HD:

skriven

Uff, kanske inte det kuligast att vakna upp till. När man tänkt sig att vara ledig - liksom, äntligen. Och så måste man iväg ändå, hm... låter inte direkt KUL!!!

Må så grankott...

14 LillaNisse:

skriven

Hoppas att det gått bra att jobba idag, trots att du inte var beredd på det.



Kram

15 Ann:

skriven

God morgon! Önskar dej en fin början på en ny vecka!

Kommentera här: