Det går upp och det går ner



Snacka om att besöksstatistiken går upp och ner.
Hur ser er statistik ut?
Jämn över veckan eller som min?
1 A:

skriven

Haha....Typ sådär ser min också ut =)

2 solgudinna:

skriven

Nej, mer jämn utom på tisdagar då det är tisdagstema, då går det upp lite. Men det är färre besökare nu än innan. Fast det är för att jag själv inte är så aktiv längre. Jag prioriterar annat före.

Ha en trevlig helg.

3 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Ja det går nog upp och ner!

Ha en härlig lördag!



Kram Sus

4 LillaNisse:

skriven

Min besöksstatistik är rätt så konstant men inte alls så många som du har.



Kram

5 Åsa.S:

skriven

Hej gumman!

Min är jämnare, men har blivit lägre de senaste dagarna...

Kram o ha en fin kväll!!

6 vivan:

skriven

Hej!

Hur gör man för att kopiera statistiken....jag kan inte!

hjälp mig...trevlig lördag!

7 Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

skriven

Min statistik går också upp och ner. Oftast ner.

8 Mia:

skriven

Vete 17 vad som hänt med statistiken sen omläggningen...tycker det inte ser ut som tidigare, men whatever... L

9 Carina:

skriven

Ganska jämnt hos mig förutom när det är temadagar på tisdag och söndag...då stiger det markant

10 Sandra:

skriven

Hej!Min ligger jämnt hela veckan,lite högre på söndagar,kanske kan bero på att många är lite bakis då o kollar mycket bloggar?! =) Däremot vet jag inte om jag fattat det vilken kurva som visar antalet personer är det den blå som e lägre?Trevlig söndag!

11 Nina:

skriven

Statistiken är inte sig lik sedan blogg.se bytte plattform. Den virrar än hit och än dit.

12 Fia:

skriven

Min statistik svänger också en hel del.

13 Blue:

skriven

14 Blue:

skriven

Men va sjutton.... nu har jag gjort det igen... lyckats slänga iväg ett halvt meddelande.



Vad jag ville säga var att jag ser att du lärt dig hur man lägger ut sin statistik. =)

Kommentera här: