Dagens middag

Hos oss blev det lasagne till middag idag.





Tyvärr inget av det goda röda vinet utan "bara" en öl...arbetsdag för mig i morgon.



 

Vad har ni ätit för gott idag?

1 Margaretha:

skriven

Mmm mmm luktar gott ända hit !!!!

Jag har precis satt i lax i ugnen med ett täcke av hackade valnötter, soltorkade tomater , citron, vitlök,parmesan och kapris.... Receptet hittade jag på för en kvart sedan ;/....hehe

Hoppas att det blir gott...

Kram

Margaretha

2 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Ja vi har ätit fläskfilé och klyftpotatis och någon sås som min älskling gjorde som var lite pepprig och god! Ja jag använder nu mellan brunfärg och det är 03 tror jag nr men vilket märke måste jag nog kolla!



Kram Sus

3 Tina:

skriven

M...aldrig fel med lasange...här blev det en tråkig gryta till middag på jobbet...får satsa på en god middag nästa helg då man är ledig ;)

Ha det bra vi.. tjänar ju en timme i morrn;)

4 A:

skriven

Det såg gott ut =)

5 Maria:

skriven

Lasange är inte dumt. Här blev det nöt file, hemgjorda klyft pärer, kantarell sås & grönsaker. Rött vin till det. Mums

6 Gabbi:

skriven

Morning raring...ser gott ut...jag åt kycklingfilé å potatisgratäng....gott de med...

Japp...österut, vi flyttar ju 1,5 km närmre stan å kusten...Hahahahaha

Ha en bra dag!

7 Ann:

skriven

Godmorgon! Vi åt pizza efter hockeyn:)

8 A:

skriven

God morgon....

Hoppas du får en bra dag =)

Kram

9 Ulla:

skriven

Lasagne är mumsfillibabba! Själv hade jag tjejmiddag och då bjöd jag på en lite buffé med pastasallad, pastagratäng med kyckling och basilika och fetaostpaj. Ha en skön dag!

10 Mia:

skriven

Lasagne, det får det nog bli här idag känner jag, blev lite sugen på det nu L

11 Maria:

skriven

God morgon :-)

Ha en skön söndag !

Kram

12 Linda:

skriven

Åh vad gott med lasagne. Hade tänkt gör lammlasagne, men helgen blev så fullspäckad att tiden inte räckte till Det fick bli krabba istället... Snabbt och minst lika gott!

13 Helena:

skriven

Igår lördag åt vi hemgjorda fiskbiffar. SKulle egentligen varit bullar.... Gott var det under alla omständigheter.

14 Michis:

skriven

Vad gott det lät med lasagne.. Länge sen.



Men idag blir det söndagsstek med sås och potatis här hemma hos mormor. Gott det också :o)

Kommentera här: