Bonde söker fru



Såg ni premiären igår?
Det gjorde jag och jag har redan en favorit.
=)
Kan ni gissa vem?
1 Carina:

skriven

Gissar på han som är homo....är lite utstickare bland vad vi är van bönder.

2 Nettan:

skriven

Jag missade premiären, men som tur är är det repris på söndag !



kram

3 Carina:

skriven

Jepp jag tittade och ser mest fram emot att följa gaykillen faktiskt!

4 Mia:

skriven

Jag missade alltihop :/ Men min favorit, som så många andras, är väl gaykillen L

Såg bara i våras...

5 Synne:

skriven

Näe har inate kanalen :(



Om jag får gissa är det nr 1 från vänster i rad två.

Säg till om det var rätt.

kramen på dig.

Synne.

6 Jenny:

skriven

Hej hopp!

Jag är inte så intresserad av att se Gaykillar överhuvudtaget...Ursäkta, men så är det här!



Såg bara delar av det, eftersom vi åt precis..men måste nog se reprisen på söndag!

Roligt program, och lite folk med "skit under naglarna" skadar aldrig!



Läste ovan om att du är less på gummistövlar och lera...

Stackare..Har Ni så jäkla geggigt fortfarande?

uSCHIANEMEJ!

Hoppas Ni får torrt och fint väder snart. Låter som om Ni skulle behöva det där uppe!

Kram, Jenny

7 Annelie:

skriven

Missade både premiären och reprisen =(

Gaykillen är en charmör och dessutom i närheten av mina trakter...jag håller på honom =)



Ha en fin dag!

Kommentera här: