Adoption på gång?

Vi flaskmatar fortfarande Lilla Fröken Mu två gånger om  dagen och eftersom dom fortfarande går i en stor hage får man ibland traska en bit innan man hittar dom.
Tyvärr har det ju regnat igen så det är lerigt i hagarna.



Så här hittade jag dom igår.



Förhoppningsvis kommer flaskmatandet kanske att kunna upphöra snart.
Om vi har tur blir Lilla Fröken Mu adopterad av en av kossorna.
I går såg jag hur två kalvar diade samtidigt.
=)

Tyvärr är bilden dålig men jag tror ni kan se Lilla Fröken Mu.

1 Helena:

skriven

Lerigt men härligt skulle man kanske kunna säga??

2 Carina:

skriven

Blir förvånad om ingen vill ha lilla Mu....men ni är fantastiska som matar henne ännu, trots leran och letandet i hagen.

3 Maria:

skriven

Coola bilder :-)

När jag var liten så gick jag upp 5 varje morgon och mjölkade kossorna på landet...

Natti natti..

4 Mia:

skriven

Det vore väl skönt att slippa flaskmatningen?

Kommentera här: