"Vira Blåtira"



På tisdag ska stygnen bort, det ska bli skönt att slippa plåstren i ansiktet.
1 christel:

skriven

Oj då, men det är ju alltid kul att vara färgglad;O)

2 A:

skriven

Hej ögat =)

Ser inte så kul ut....

3 Mia:

skriven

Det kanske SER ondare ut, än det gör????

4 Mija:

skriven

Lycka till på tisdag. :)

Skönt att bli av med stygnen kan jag tro...



Du, vilken fin bakgrund du har hittat! Me like. :) Såg du mitt svar ang. bilderna som försvann? Det var en bugg, och de jobbar tydligen fortfarande på att räta till det..(trot den som vill, jag börjar misströsta..)



Kram och tack för din kram!

5 kats:

skriven

oj oj hoppas det inte gjorde alltför ont att få blåtiran... å att stygnen går bra att tas bort.

6 Plogflickan:

skriven

Är det märken efter födelsemärkerna, min gubbe ser ut så där på ryggen & i ansiktet efter märkena som nu är borta, det blev väldiga blåmärken.

7 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Nej men nu måste jag missat något! Vad har hänt?Kram Sus

8 lena:

skriven

Vad ont det ser ut:(

Det ser ut som du skulle fått en smäll.

Ha det fint, kram lena.

9 vivan:

skriven

Men,vännen vad är det som har hänt?

Har missat, har du gjort dig illa?

eller har du tagit bort någon ful prydnad?....kramiz:)

Kommentera här: