Varför?

Nu har jag ätit så mycket glass så jag mår illa...
=/


1 emelie:

skriven

uschdå. men jag blev faktiskt sugen på glass nu haha ;)

2 emelie:

skriven

uschdå. men jag blev faktiskt sugen på glass nu haha ;)

3 Bea:

skriven

Hej där!

Haft en bra dag?

4 Jeanette:

skriven

Tokig du är ;)

5 Mickan:

skriven

Satan vad god glassen såg ut...mins, sov sött !!

6 Ann:

skriven

God morgon! Ja visst är Arn bra? Jag var helt emot att se den men gick på bio med Håkan för hans skull.JAG var den som var eld och lågor efter filmen..haha så typiskt!

7 Synne:

skriven

Pistageglass, violglass, blåbärsglass, jordgubbsglass, chockladglass, vaniljglass, citronglass.....

Kan hålla på en stund till.

Gott, vill ha.

Men jag förstår dig ju, om du ätit allt det där så är du mätt på glass nu.

Magen måste blivit kall.....



Ha nu en strålande dag.

kram Synne.

8 Plogflickan:

skriven

Är det du som ätit så mkt kall glass så vi fått minus här?? I så fall bock o tack!

9 Ulla:

skriven

Blev jag sugen eller blev jag sugen? Fast jag försöker att inte äta så mkt att jag mår illa. Men det är det inte alltid det går eftersom glass är SÅ gott.

10 Mossfolk:

skriven

Tur att jag kikar in här då affärerna ännu inte hunnit öppna!

11 A:

skriven

God morgon....

Men gott är det..med glass =)

Ha en fin dag

kram

12 nilla:

skriven

Morrn morrn..lagom är bäst..he he

13 Jeanette:

skriven

God morgon i glass-landet ;)

14 Tina:

skriven

Gomorgon!...synden straffars sig;)

Ha en bra dag!

15 Kattis:

skriven

Hej!

Hoppas du får en bra dag!

KRAM

16 Ellen:

skriven

är det möjligt,,, kan man bli illamående av glass ???? älskar glass !

Kommentera här: