Tänkvärt

Det knepiga med ålder är att insidan inte verkar vara jämnårig med utsidan.


1 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det där stämmer nog ganska bra ;-)

Ha det så gott.

Kram

2 Tina:

skriven

Det är bättre att vara överviktig

än att vara skitviktig.......



Ha det gott!

3 LillaNisse:

skriven

Kul....

Kram

4 Ann:

skriven

God morgon!

5 Gabbi:

skriven

Hahahaha...vet precis hir de e ;)!!

God Morgon förresten snäckan...

Ha en fin dag!

Kram

6 Mia:

skriven

Jag instämmer till fullo! L

7 A:

skriven

God morgon....

Visst är det så =)

Ha en fin dag...

Kram

8 Tina:

skriven

Godmorgon på dig!

9 kats:

skriven

Fniss fniss den var bra å såååå sann... jag blir lika överaskad varje gång jag råkar titta mig i spegeln å ser den gråhåriga ohc rynkiga tanten där...hm känner mig inte en dag över ........hm.... 25;-))



ha det bra

10 Synne:

skriven

Man är nog yngre än det som står i födelsepapprena.

Ialla fall jag.

Jag är knappt 20.

Ha det gott.

Kramen Synne.

Kommentera här: