1 soffie:

skriven

guuu va vidriga människor som är så äckliga stackars oskyldiga djur,

jag trodde det redan fanns lagar mot sånt.

hopas den träder ikraft,

må gott

2 Jeanette:

skriven

Äh, men fy fan rent ut sagt! Att de finns vridna människor visste jag ju förstås, men att det tidigare inte varit tillåtet och att man sedan tagit bort det förbudet, hade jag INGEN aning om.

Kram

3 Nina:

skriven

För ett par år sedan var jag med i ett gäng som kämpade mot detta. Än har tydligen inget hänt i frågan. Fy fasen!



Jag fattar inte hur man kan begå sina jädra övergrepp på ett djur. Och de som gör det säger att djuret inte lider... hur kan de veta att de inte lider???

4 G:

skriven

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

5 Mickan:

skriven

Jag vill så skriva på...det äcklar mig att man kan plåga ett djur så !

6 Ann:

skriven

God morgon! Klart jag skrev på!

7 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Såklart jag skrev på!!! För jävligt att det inte finns en lag mot detta!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ha en fin dag!

8 Maria:

skriven

Ja visst är det fördjävligt. Jag vet att Gustav Fredolin eller vad han hete som var Miljöpartist försökte när han var i regeringen. Men ack nej. Man funderar ju vad det är för människor som sitter där....kanske dom tillhör nätverket.

9 mike:

skriven

sprid denna & skriv under







http://www.namninsamling.se/index.php?Namn=Namn&sida=2&nid=2586&fnvisa=namn

10 Ellen:

skriven

usch så vidrigt det är,,, ska självklart skriva på !!!

11 Lizaloop:

skriven

Att det ens existerar sånna idioter som utför detta???!



12 Inger Maryissa:

skriven

Jag blev chockerad över att det är lagligt att ha sex med djur....

Det är så sjukt...hur kan en människa över huvud taget komma på att göra sådana saker.

En person måste ju vara sjuk i huvudet för att göra sådana saker, anser jag.

Nu blir jag så upprörd, och ska gå till sidan där man skriver på för en lag mot detta.



13 tess:

skriven

Ja visst e han bra snygg... //Tess

14 Tina:

skriven

Usch det bara så förfärligt äckligt o hemskt att de försegår...

15 My:

skriven

Det trodde jag redan var förbjudet!! Hur illa är det inte annars? Världen är konstig verkligen...

16 Tösasnodden:

skriven

Naturligtvis ska man skriva på!

17 Annelie:

skriven

Jag har redan skrivit på. Man kan ju inte som normal människa inte låta bli. Har väl aldrig hört på maken om något så sjukt =(



Ha en fin kväll!

18 Vaniljis:

skriven

Var inte det med på insider? Så j-a sick.

Förstår inte att det kan vara så himla svårt att ändra det. har ju varit på tapeten förut. Vad kan utgöra hinder för det?



Ha en bra kväll!

19 Mumari:

skriven

Tack vännen för att du hjälper till att sprida insamlingen!

Stora kramar till dig!

20 Lilltroll:

skriven

Jag anar att vi har lite "samma tänk" :) Och skrivit på har jag gjort för läääääänge sen!

Kommentera här: