1 Annelie:

skriven

Det säger väl en hel del om dagens samhälle.



Ha en fin kväll!

2 Maria:

skriven

Man ska ha respekt för alkoholen och ju senare ungdomarna har första fyllan, desto bättre..

Må så gott !

Kram

3 Herta:

skriven

Jag såg också detta program. Jag har också bloggat om det:

http://hertabloggen.blogg.se/2008/november/ror-inte-min-sup.html

Intressant blogg Du har ...jag kommer tillbaka.

4 Synne:

skriven

Alkohol är något man ska använda med måtta.

Nu ser jag en skillnad på att ta ett glas vin till maten och att supa sig full som ett svin. Det är inte helt samma sak.

När man sett det här får man nästan skamkänslor över att ta sig ett glas vin en gång ibland. Så ska det inte vara.

5 Sanne:

skriven

Alla vuxna - skriv under på www.vitjul.com !!!

Sprid det till alla vuxna du känner.



Bamsekram!

Kommentera här: