Rekommenderas

Jag har köpt nya vantar, så kallade "marknadsvantar".
Jag har aldrig haft sådana tidigare men dom är verkligen superpraktiska.




1 Camilla:

skriven

Ja jag funderar på det också, hur man ska greja det rent praktiskt..hehe

Ja jag kollade på såna där vantar på Dollar Store igår. Dom verkar väldigt praktiska, med tanke på våra hobbies:-)

2 Carina:

skriven

Får man naglarna på köpet så slår jag till :-)

3 solgudinna:

skriven

De är toppen bra. Jag har också ett par. Men vilka naglar du har, sådana har jag däremot inte.

Ha det gott.

4 Carina:

skriven

Vantar av det slaget har jag inga nu...men när jag var älgjägare satt jag med sådana på ibland.

Skäms nästan att säga att jag inte varit utanför dörren idag....har pysslat på inne så tiden försvann ;/

5 Ann:

skriven

God morgon! Sådana hade ajg då barnen var små.Praktiska då man var ute i kylan och en napp bara försvann eller så!

6 Ulla:

skriven

Godmorgon! Såna vantar har jag tittat på...jag kanske ska slå till nu.

Ps. Vilka snygga naglar du har Ds

Ha en bra dag!

7 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas du får en bra måndag!

KRAM

8 Tina:

skriven

Ja de såg väldigt praktiska ut...

9 Lillaviola:

skriven

God morgon! Jag skulle nog vilja har naglarna framför vantarna, men det gick ju inte. Suck!



Vantar har i den här familen en märklig egenskap. De har fötter,för vi hittar aldrig dem;-)

10 A:

skriven

God morgon...

Du har världens snyggaste naglar =)

Vill ha......

Kram

11 Plogflickan:

skriven

Håller med vilka snygga naglar!! Kanske vantarna är nått för mig med, vart hittar man sådana??

12 Jeanette:

skriven

Sådana ska jag köpa!

Säger som alla andra: Jisses vilka snygga naglar du har!!

Ha en bra dag!

Kram

13 Nitania:

skriven

Hej! Ett tips till dig. EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

14 My:

skriven

Vad bra! Har aldrig sett sådana förrut..

15 lena:

skriven

Dom där skulle jag vilja ha:)

Verkar hur bra som helst:)

Ha det fint, kram lena.

16 soffie:

skriven

guuu va snygga naglar du har,

å vantarna verkar ju vara superbra!

tjohej

17 kicki:

skriven

Ja såna vantar har jag också haft en gång, de var verkligen superpraktiska...vilka snygga naglar du har. Vill ha....kramen på dej

Kommentera här: