Regn och rusk



Sånt här väder gör mig galen!!
Lera,lera,lera!!!
Grrrrr!!!
Nä nu får det bli minusgrader och lite snö tycker jag.

Vad gör ni idag?
Jag jobbar idag också.

Ha en bra dag!
1 Gabbi:

skriven

Morning honey..

I em e de jobb som gäller..innan dess lite plock!!

Ha en fin dag!

Kram

2 Jeanette:

skriven

God morgon vännen!

Här regnar det inte nu, men inatt blåste det och for ner något blött från himlen.., så lerhagarna är tillbaka :(

Ha en bra dag trots allt!

3 Annelie:

skriven

Skulle behöva göra en del, men överlåter det till karln. Har fått ont i ryggen =(



Så jag ska bara vara antar jag ..



Ha en bra dag, trots trist väder!

4 Nina:

skriven

Hmm... hos mig ser det ganska ljust ut... antydan till sol.



Dagens göra... boka tid i tvättstugan, ordna en grej inför en tävling i min blogg... och ja, en massa ting blir det nog som fyller upp min dag.



Lera är inte kul... speciellt när man har djur, eller småbarn.

5 LillaNisse:

skriven

Visst regn är bara piss, men inte vill du väl ha vinter och snö redan???

Kram

6 Lillaviola:

skriven

Jag gör det man ska göra en kulen måndag, läser bloggar,dricker kaffe och ringer trista samtal.



Sen så har jag bestämt mig att 11.30 ska jag diska om ingen hinner före , hunden typ;-)



Hej så länge!

7 Synne:

skriven

Ser du jobbat hela helgen. Samma här.

Visst är det trist med det här vädret.

Det regnar, blåser och är en massa plusgrader ute.

Vill ha kyla och snö nu.

Ha nu en fin måndag.

kramen Synne.

8 Pernilla:

skriven

Vått, vått, vått. Hunden ser inte speciellt roligt ut efter skogsturerna. Långhårig är han ju också.

/P

9 Ulrika:

skriven

Kan bara instämma..Tummen ner för detta katastrofala pissväder!! Helt ofattbart egentligen att det snart är december o jul :0



Du har varit med o tävlat hos mig tidigare..Ingen vinst då tyvärr..men nu har du chansen igen då jag precis dratt i gång en ny spännande tävling =)



Ha en jättebra dag!



Kram

10 Ellen:

skriven

här regnar det och blåser ,,, nått helt sjukt,,, sod och spanade genom köksfönstret innan när grannens stora studsmatta plöstligt blåste iväg och fastnade i ett träd,,,, det är ändå en stor studsmatta, en såndär alla barnfamiljer har i trädgården nuförtiden !

11 Inger Maryissa:

skriven

Ja, detta väder är verkligen inte kul.

Och kan tänka mig det är ännu jobbigare när det blir lerigt överallt.

Det är nog bättre med kyla och snö.

Ha en bra dag själv.

Kram

Kommentera här: