Plusgrader och sol

Vilken härlig dag det har varit idag också!!
Plusgrader och sol, det är inte illa.
Visst är våra 4 årstider fantastiska?



Dagens promenad-kompis.
Har man 4 hundar är det bra om dom kan få lite egen tid med matte ibland.

Kan inte klaga på omgivningarna där jag promenerar.







Håller ni inte med mig om att alla årstider har sin charm??
1 Maria:

skriven

Jag håller med dig, alla årstider har sin charm.

Vantar är jag dålig på att ha, är så varm om händerna så jag bär dom oftast i handen. Har jag några på mig så blir det tunna.

Tjingeling på dig

2 Nina:

skriven

Perfekt hundpromenadställe! Men vad mycket snö du har...



Jag bor i Skönsberg. Och lämpligt vore ju med någon som bor nära här. Jag ska anonnsera i affärerna också om de har några anslagstavlor.

3 Mia:

skriven

Det är ju det som är charmen med Sverige, att vi verkligen har fyra årstider, åtminstone här uppåt landet L

Kommentera här: