På plats



Ljusstakar och stjärnor är på plats.
Resten av pyntandet får vänta...jag lessnar så fort på julsakerna och jag vill ha dom kvar över jul i alla fall.
;)

Hur mycket pyntar ni till 1:a advent?
1 Lotta:

skriven

Jag brukar sätta fram lite pynt, men i år har jag inte hunnit. Men efter ett röj i förrådet så hittar jag nog tomtarna. :-D

2 Nettan:

skriven

Här ska också sättas fart med lite julstök !

Det första som ska upp är i alla fall stakarna, sen får man ta lite pö om pö.



Ha en bra lördag !

kram

3 Tina:

skriven

Allt fram utom granen den tar jag fram dagen före julaftonen...ledsnar oxå fort.. så allt nästan är borta trettondagshelgen!

Kram!

4 Nina:

skriven

Stjärnor och ljusstakar ska fram. Absolut. Sedan kommer resten eftersom fram till jul. Och stoppas undan på tjugondagen.

5 Ellen:

skriven

Absolut ingenting ! Jag pyntar inte alls....

6 Lindi:

skriven

Ljusstakar... och STJÄRNOR...SOM HÄNGER!!

Katterna kan inte välta ner DOM i alla fall...



Och lite "vintergardiner"...Orkar inte med tomtarna riktigt ännu..(-:

Det räcker med dom jag "har på loftet"! Haha...



Kram, Lindi! Hoppas julmaten smakade gott!

7 Camilla:

skriven

Svar: Minimalt:-)



Jag har turen att kunna ta semster över jul och det ska bli så underbart! Så jag jobbar nog bara fram till den 19:e tror jag att det blir. Jag tar ju inte ut alla veckorna under sommaren då i stället, så det är skönt att göra ett break mitt i vinterna också!

Hoppas att julmaten smakade!

8 LillaNisse:

skriven

Ingenting, tycker inte alls om det eller julpynt...

Kram

9 Lillaviola:

skriven

Här hemma så åker det mesta fram på en gång, varför vänta? Vi går helst bara en gång ner till källaren.



Och det handlar bara om en månad...av rött! Kram

Kommentera här: