Övertid



Avslutade mina 3 arbetsdagar på raken med övertid.
I morgon är jag ledig!
=)
1 Anonym:

skriven

Genom nya gratissidan gratisdator.se kan du få gratis presentkort på Siba och Onoff bara genom att enkelt samla poäng. Perfekt nu mot jul:) Passa på att bli medlem nu då sidan är ny. Klicka här för att bli medlem och få 50 poäng direkt:

http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=284



Ha de bra:)

2 Anonym:

skriven

Det tror jag inte på, varje gång du skriver att du är ledig så bloggar du om hur mycket annat du har gjort...men jag förstår att det är mycket med djuren...

Kram

3 Sandy:

skriven

Jag har också jobbat över idag, 1,5 timme.. surt för jag ville träna men ingen annan "kunde" ställa upp.. jaja, extra pengar:)

4 Nettan:

skriven

Skönt att vara ledig imorgon !

Hoppas du får en skön dag !



kram

5 Synne:

skriven

Njut den dagen.

Kramen Synne.

Kommentera här: