När mörkret faller

DVD Film: När mörkret faller

Den här filmen rekommenderar jag verkligen.
Den bästa film jag sett på länge.

Två unga systrar hamnar i en mardrömslik och livsfarlig återvändsgränd när de går emot sin familjs vilja. Några dörrvakter attackeras av ett gäng kriminella och rena kriget utbryter. En framgångsrik kvinna, vinnare av Stora Journalistpriset, polisanmäler sin man som misshandlar henne och chockas när hon inser att hon därmed får en ny fiende i deras gemensamma journalistkollegor. Men vad ingen av förövarna har förutsett är den enorma kampvilja som nu väcks hos de som hotats en gång för mycket. Och en strid på liv och död kan börja... När mörkret faller är historien om tre människoöden som kretsar kring respekt, lojalitet och hemligheter till varje pris - och om modet att ta strid för det man tror på.
1 Nettan:

skriven

Den vill jag se !

Jag har också sett en film ikväll som var ganska bra !



kram

2 lena:

skriven

Tack för tipset!!

Kram lena.

3 Jenny:

skriven

Tackar åxå för tipset...ska lägga den på minnet, för jag ser film så sällan, så när jag väl tittar vill jag se nåt bra!

Kram, Jenny

4 Gabbi:

skriven

Morning hottie...

Åh...den låter spännande....

Ha en fin måndag!

Kram

5 A:

skriven

God morgon..

Ha en bra dag =)

Kram

6 Synne:

skriven

En skrämmande stark film tror jag.

Ha nu en strålande fin måndag.

kramen Synne.

7 Lillaviola:

skriven

Godmorgon!

Hinner du se dessa filmer hemma,eller är det på jobbet?



Bra tips är det i alla fall.Kram

8 Jeanette:

skriven

God morgon!

Låter som en kanonrulle.

Ha en skön dag!

9 Plogflickan:

skriven

Sett filmen två ggr en gång själv o en gång med sonen, bägge gångerna grep filmen mig starkt.

Rekomenderar den också.

10 Annelie:

skriven

Det var ju några goda tips du gav här idag. Den här filmen verkar ju vara riktigt bra =)

Fisken verkar god också, så tack för det=)



Ha en jättefin dag!

11 Trolda:

skriven

Tack för tipset! Passar verkligen bra att kika på film nu i busvädret ;-)



Trolda - tjingeling :)

12 My:

skriven

Lät spännande! Du ser så många bra filmer, vi har en hög liggande här bara, blir aldrig av....Kram

13 Åsa.S:

skriven

hur har du det i snövädret?

14 lena:

skriven

Kikar in för att önska dig en fin kväll, kram lena.

Kommentera här: