Min favorit

Foto: TV4

I kväll sitter jag bänkad framför tv:n när "Bonde söker fru" drar igång.
Mest spännande är det att följa häst-bonden Peter.
Som tur var så bjöd han med min favorit till sin gård...spännande fortsättning följer.

Tittar ni på bönderna?
1 kicki:

skriven

Ja visst tittar vi på bönderna...och innan dess välkommen till mej på middag, eller vad det heter...

Ha en fin tv kväll, jag slaggar tidigt för jag åker till Åland med Birka imorgon bitti...

kramen

2 Nettan:

skriven

Ja, vi brukar titta på bönderna !

Om inte annat så absolut på reprisen.

3 My:

skriven

Nej, gillar det inte. Ser Roomservice!

4 Mia:

skriven

Tack, tack, tack..jag höllpå att glömma!!!

5 Tessan:

skriven

Jepp, jag kan inte låta bli att kolla på bönderna. Lite fjantigt ibland, men BRAA roande iallafall:)) Ha en skön kväll!

6 Mossfolk:

skriven

Jag ser... fast jag tycker att det är ungefär hur löjligt som helst. Har man väl börjat kika måste man ju se hur det går :)

7 Camilla:

skriven

Jaa självklart! :-)

8 Annelie:

skriven

Någon gång ibland. Jag gillar också Peter =)

9 Synne:

skriven

Nix.

Av den enkla anledning att vi inte har den kanalen.

Synne.

Kommentera här: