Middag



Fick ett sms från brorsan att jag var välkommen till dom på middag om jag ville.
Passar mej perfekt eftersom jag är ensam hemma, A jobbar i dag också.
Ibland har man tur.
=)
1 Kattis:

skriven

Hejsan!

Åh, vilken tur. Jag fick ett SMS om fika jag. ;D

HA det kul och gott hos brorsan.

Kram

2 My:

skriven

Alltid trevligt att bli bjuden på middag sådär...Passa på!

3 Nina:

skriven

Jag behöver din hjälp... om du kan. En hundvakt/daghusse/dagmatte/hemmavarande person... som kan hjälpa mig med vovvarna. Känner du någon?





Har inte mailen i gång så du får skriva i mina kommenterar och så låter jag bli att publicera det.



Drabbad av akut hundlängtan :(



4 Trolda:

skriven

Härligt att bli bjuden på middag =D Jag hade bjudning för tjejkompisar igår, och blev utbjuden av Sambon på restaurang idag =D



Trolda - kram

5 Ellen:

skriven

låter härligt,,, det är skönt att slippa laga själv ibland !

6 soffie:

skriven

men å så bra skönt att slippa laga maten ibland,

önskar dej en härlig kväll!

7 Bim HD:

skriven

Vad lyxigt!!! Hm, tänk om någon kunde ringa och bjuda på middag bara sådär. Även om det var frysdiskpizza ;) Mysigt...

Må så grankott...

8 Mia:

skriven

Min son och hans sambo har också tur....ganska ofta... ;-)

9 Annelie:

skriven

Va gulligt av brorsan din. Alltid roligare att äta i sällskap =)

Ha en fink kväll!

10 A:

skriven

Vad skönt för dig =)

Hoppas du haft trevligt...

Kram

11 LillaNisse:

skriven

Snäll bror du har, hoppas att det smakade...

Kram

Kommentera här: