Kloka ord

Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen.

1 Amanda:

skriven

Ett av mina favoritordspråk. ^^

2 Tina:

skriven

Så fint o så sant....

3 Ann:

skriven

Hahahah! Ska lägga det som förslag till bonden och se om vi får gensvar:))

4 Vaniljis:

skriven

Ja, så sant. Blir försummat i mitt liv just nu...

5 Anonym:

skriven

Hej du

Ja det stämmer och fort går det...Ha det så bra kramkram

6 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Kloka ord som vanligt!



Tack tack! Jag är så glad för att jag fick jobbet bland 80 sökande!



Kram Sus

7 Synne:

skriven

Den växer väldigt fort igen med. Vänner är det som berikar vardagen.

Kram min vän.

Synne.

8 matte:

skriven

Så sant så!

Ha en härlig fredag!

kram

9 Annelie:

skriven

Så sant så sant =)

Kommentera här: