Kloka ord

En vän är en gåva som du ger dig själv.
Robert Louis Stevenson

1 Marra:

skriven

Otroligt sant!

2 Maria:

skriven

Natti natti !

Kram

3 Vaniljis:

skriven

God morgon! Hoppas du sovit sött. Ha en bra dag!

4 Ann:

skriven

God morgon! Går min vanliga bloggrunda och läser men har kvar mitt skrivuppehåll!

5 Gabbi:

skriven

God Morgon raring!!

Jag har tagit en time-out, men jag återkommer nog snart...

Ha en fin dag!

Kram

6 Synne:

skriven

Hej på dig.

Har läst ikapp en del nu.

Vackert du har det med snön.

Hoppas som du att det blir en snörik och lagom kylig vinter.

Kramen mig.

7 Jeanette:

skriven

Tänk hur man kan vrida på ord och plötsligt får de annan mening.., men ändå inte....

En vän något man ger sig själv.., den är riktigt bra!!

Kram

8 evans:

skriven

Ja, det var kloka ord! Hoppas att du får en bra dag!

9 A:

skriven

God morgon.....

Bra ord som fick mig att tänka till...

Tycker ju inte om mig själv och man ger ju inte gåvor till någon man ogillar... Inte konstigt jag inga vänner har....

Förutom mina goa bloggvänner förstås =)

Ha en fin dag....

Kram

10 A:

skriven

Haha.. Alla måsten kommer spklart från min överhettade hjärna....

Bestämde mig för att strunta i dem....

11 matte:

skriven

Men gudars en sån gullig bild!

Min Wilma skulle ALDRIG kunna ligga så med en katt.. inte ens vara i samma rum.

Ha en fin dag!

12 Anna´h:

skriven

Hej Hej !

Hoppas att du mår / har det gött = )) !

Har inte kunnat komma in på den härliga blogg på flera dagar ( ABSTINENS !!! ) , våran dator e´inte som den borde vara & bara hänger sej hele tiden ...

Men nu e´jag uppdaterad !!



KRAM KRAM

Kommentera här: