Kloka ord

Att vårda vänskap är att se det rimliga i relationen.

1 Synne:

skriven

Hej på dig.

Såg bilden på bilen....

fryser av att se den.

Visst är det viktigt att vårda vänskap.

Utan vänner är ialla fall jag fattig.

Ha det gott nu.

Kramen Synne.

2 Ann:

skriven

God morgon raring! Är lite snålt med kommentarer från mej! Tiden räcker inte till!

3 A:

skriven

God morgon...

Ha en bra dag =)

Kram

4 Kattis:

skriven

Hejsan!

Ja, vädret svänger väldigt nu. Det bara töar just nu....allt verkar försvinna.

JAja, det kommer väl mer får vi hoppas. ;D

Ha en bra dag!

KRAMEN

5 Lillaviola:

skriven

Godmorgon! Bilden fann pltas i mitt hjärta, med cavalierer är min ras och valp åhhh. Fast jag gillar de flesta djuren.



Vänskapen ja den har vi nämnt,,,bra att ha och berikar en väldigt.

Hej från jag!

6 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Så sant så!



Kram Sus

7 Plogflickan:

skriven

Här har vi fått +7C. Minus när jag åkte iväg med pållen ock nu en massa pluss, gissa om man fick snökokor, fast jag har snösulorna på, byggde och släppte, så tråkigt när vi äntligen fått snö!

8 Eva:

skriven

Jo men visst är det så. Man måste bry sig om sina vänner, inte glömma bort dem.

Ha en fin dag.

9 Annelie:

skriven

Fina ordspråk du lägger ut jämt =)



Ha en fin dag!

10 soffie:

skriven

å guuu så söta,

de orden stämmer så!

ha det gott

Kommentera här: