Julkänsla

På många bloggar läser jag om att man längtar efter julen och att julstämningen börjat infinna sig...hos mig känns julen fortfarande långt borta...min kropp och mitt huvud är kvar i oktober fortfarande!!
Hallå julkänslan!!!
Var är du??



1 My:

skriven

Du får ta ett litet!! :) Och jag har haft julkänsla i flera veckor nu, längtar riktigt till första advent!!!

2 A:

skriven

Jag har noll och ingen julkänsla....Den får komma när den kommer.

3 Maria:

skriven

Låt den komma smygande så blir det nog bäst..

Min kommer då och då...ser fram emot första advent..

Ha en skön helg !

Kram Maria

4 Tina:

skriven

Nja..än har det inte kommit...men idag när jag helgstädade så drog jag igång julskiva...så lite stämmning blev det.

Själv jobbar jag första advent, så det blir till att ta fram det torsdagen skulle jag tro.

5 Maria:

skriven

Jag håller med dig. Har haft alldeles mycke att tänka på nu så jag har inte hunnit tänka på julen men det blir väl. Det är ju långt kvar även om många börjar tifigt som affärer tex.

Ha de så gott.

6 Carina:

skriven

Har faktiskt lockat fram lite julkänsla på jobbet idag...våra tanter fick göra små arangemang med hyasint, mossa, lingonris och på CD snurrade en....julskiva ;)

7 Jeanette:

skriven

Jag är nog lite seg på den fronten också faktiskt.., men nu när vi närmar oss snödjup på en decimeter här hemma kan den kanske snart...

Ha det!

8 Synne:

skriven

Här finns det julkänsla så det räcker och blir över.

Värre blev det när det kom lite snö.

Ska ta fram julgardinerna och stryka dom i veckan. Är borta första advent så det måste nog komma upp tidigare.

En fin bild hade du ialla fall.

Kram i natten.

Synne.

9 Ann:

skriven

God morgon!

10 Ulla:

skriven

Min julkänsla börjar komma så smått. Om en vecka är det första advent. Då ska här sättas fram stakar och bakas lussesockerbullar. Ha en skön lördag! Hoppas din julkänsla snart kommer fram L

11 A:

skriven

God morgon...

Hoppas du får en fin lördag =)

Kram

12 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Hahahaha..ingen längtan ingen julstämning....

Ha en fin dag!

Kram

13 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Inatt har det snöat en massa och det har snöat hela morron så nu tror jag att det snart är jul. Men igår var jag också i oktober, hihi.

Ha en skön helg!

KRAM

14 Mia:

skriven

Den kommer, var så säker! L

15 Ulrika:

skriven

Jag efterlyser oxå någon form av julkänsla..Men jag tror att min frånvaro av den beror på att vi inte kommer att vara hemma över jul..Åker till Thailand dagen före =) Men jag vill ändå jula till det innan vi åker =D



Ha en trevlig lördag/helg!

16 Tina:

skriven

God förmiddag! hoppas att du får en skön lördag!

Kram!

17 Nettan:

skriven

Ingen julstämmning här heller än. Dock har vi inatt fått massa snö, så den kanske kommer snart:-)



Ha en skön helg!

18 Fia:

skriven

Jag brukar inte alls känna längtan efter julen, men i år känner jag till min förvåning att jag längtar efter att pynta och pyssla lite. Har tom köpt tyg till nya julgardiner, och det är ovanligt!

19 Borthy:

skriven

Vilken fin bild du hittat! Jo, jag längtar in advent nu men känner mig stressad över julklapparna..

Kommentera här: