Jobbdag



Arbetsdag för mig idag igen.
I går hann jag läsa era bloggar  från jobbet men tyvärr gick det inte att lämna kommentarer från jobbet dom gånger koden kom upp.
=/
Har jag tur hinner jag läsa vad ni skriver idag också.

Hur ser er dag ut?

Ha en skön söndag!!
1 sofiabergdén .:

skriven

hehe, vassegoo ;) <3 :D



Hänt i helgen då? :)

Kram

Fia

2 Carina:

skriven

Hee...vad har ni för metoder där uppe...eller håller ni på att permanenter hennes hår ;)

Själv så äter jag tårta på morgonen och efter middagen, här firas farsdag hemma och borta.

3 My:

skriven

Skön farsdag hemma, firade min pappa redan igår. Må så gott idag!

4 solgudinna:

skriven

Regnig och stormig.

Har precis varit och handlat mat. Nu ska här städas bort slipdamm och plockas undan för snart sitter sista våden tapet på plats. Så skönt det aka bli. Jag har halkat omkring på målarpapp länge nu.

Ha en trevlig jobbedag. Men du har väl en fridag mitt i veckan att se fram emot istället.

5 Wysteriia:

skriven

Kul att du är med och tävlar hos mig :)

6 Carina:

skriven

Här öser regnet ner idag så nu ska vi kolla

på en film, innemysarväder alltså :-)

7 Tina:

skriven

Lycka till på jobbet idag..här är det skitväder som en ett grått industri samhälle i tyskland.



Ha det gott Kram!

8 Mia:

skriven

Lite läskig bild... !

9 Maria:

skriven

Här firar vi fars dag först hos min pappa och nu hemma :-)

Må så gott !

10 Åsa.S:

skriven

Jag har städat och fejjat... nu skall jag pusta ut en stund.



Ha en fin kväll!!

11 soffie:

skriven

hoppas du haft en bra jobbdag,

må så gott!

12 Kattis:

skriven

Hejsan!

Här har det skapats en massa.

Riktigt kul var det och massa nya idéer.

Så nu kommer det bli mycket på hemsidan.

Ha en skön kväll!

Kram

13 n' en skön lirare:

skriven

Fin bild på hästen i headern, tagit den själ`v?

14 Margaretha:

skriven

Ja inte tror jag att du är rädd för hästar som jag är... ;D

Du är väl så där läskigt säker och modig kan jag tro ... fniss...

Facinerande värld det där....jag återkommer säkert till travbanan...

Har du travhästar????

Kram

Margaretha

15 Pernilla:

skriven

Hoppas nu att du har några krafter kvar. Ha en skön kväll.

/P

Kommentera här: