1 Mia:

skriven

Vad är det för fel på den då???

(Har en nästan likadan...)

2 LillaNisse:

skriven

Den ser ju varm och skönt ut, är väl inget fel på den, huvudsaken är ju att den värmer huvudet...

Kram

3 Ann:

skriven

Hahaha den är ju jättefin!

Jadå har försökt det.HAr även sagt till att nu räcker det och då brukar det lugna sej.Just nu vet jag nog vad det beror på.Jag tänker på det jättemycket och jag läser om det mycket.Så troligtvis öppnas mina kanaler då..

4 Inger Maryissa:

skriven

Den ser ju jätte-skön ut...perfekt i vinter.

Kram

5 Nina:

skriven

Inget som helst fel på den!

6 Fia:

skriven

Den är ju jättefin! Min favoritfärg!

7 Tösasnodden:

skriven

Avundsjuka , är det nog som gör att de inte gillar din mössa, den är ju skitfrän

8 My:

skriven

SÖt! Härlig färg...

9 Synne:

skriven

Fin den där. Skulle ha en sån i vinter jag med.

Skönt för öron och huvud.

Kramen mig.

10 kats:

skriven

Fniss jag vet... de är bara avundsjuka:-)) tror du inte;-))



Den ser himla skön ut.

11 Annelie:

skriven

Jag gillar den =)

Kommentera här: