Hoppfull



I morse när vi gick ut så sken solen och en fantastisk regnbåge korsade himlen.
- 3 grader var det och helt vindstilla.
Nu har tyvärr solen försvunnit och det blåser en kall vind.
Men jag lever på hoppet!!
Solen kanske dyker upp igen.

Vad har ni för väder idag?

1 Mia:

skriven

Solen kommer, var så säker! L

Ja, visst är det väl bättre att veta att maten du äter kommer från ett djur som haft det bra? Samma med vilt, ingen trängsel i en bur eller annat elände...

2 Camilla:

skriven

God morgon!

Vi har sol än så länge i all fall, så jag hoppas lite på att snön ska smälta bort. För mig känns det alldeles för tidigt med två decimeter snö. Det kan få komma till jul. Så nu ska jag ta mig en promenad i solen. Ha det så bra idag!

3 G:

skriven

Hejsan! Om du är intresserad av en ny fräsch och unik vinter design till din blogg, kika på min sida http://babbidesign.blogg.se Välkommen!

4 Jeanette:

skriven

Här skiner solen än, men den ser ut att kunna försvinna...

Ha en bra dag!

5 Sandy:

skriven

I Gävlr har vi blå himmel och strålande sol! Kom hit!:)

6 LillaNisse:

skriven

Ungefär samma väder som du, men det är ju inte så lång mellan oss, ligger ju på samma väderkarta som dig, det var mer än -10 inatt när jag gick till sängs...usch och fy...

Kram

7 Tina:

skriven

Här har solen lyst hela dagen...men förbaskat halkigt var det på gatorna.

8 Inger Maryissa:

skriven

Här är det ca. 4 plusgrader och solen skiner från en blå himmel och även igår.

Och det är så skönt efter de trista regndagar som var innan.

Hoppas solen kommer fram snart igen hos dig också.

Kram

Kommentera här: