God morgon!



Jag vaknade tidigt idag...såklart när jag är ledig!!
Fortfarande kolsvart ute men jag tror att det regnar, det låter så.
Har inte kollat in termometern men det skulle visst bli varmare igen.
Idag är jag ledig och har ett par "måsten" att göra men förutom det så blir det nog rätt lugnt.

Vad ska ni göra idag?
1 Mia:

skriven

Goood morron! Nä, jag är inte ledig idag, men det blir en kort dag, eller åtminstone normal.. L

Nästa vecka ska jag vara ledig MYCKET! Har 91 komptimmar att ta ut... ;-))

2 A:

skriven

God morgon.

Idag är jag ledig =)

Hoppas du får en bra dag

Kram

3 Ulla:

skriven

Godmorgon! Önskar dig en skön ledig dag trots lite måsten.

4 Gabbi:

skriven

Tack snälla du...men tyvärr så e de nog ingen som kan göra något i detta läget...bara vänta ut å hoppas att de ska bli ogjort, eller vända....

Ha en fin fredag!!

Kram

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Jobb, som vanligt alla vardagar.



Ha en skön dag!



Kram

6 Mia:

skriven

Ja, redan så mycket... L Vet nästan inte hur det är att jobba vanlig 40-timmars vecka, det känns jättekonstigt att vara ledig! :-))

7 Nettan:

skriven

Godmorgon.

Typiskt att vakna tidigt när du kunde ha sovit.

Här är det +4 grader och tråkväder.



Ha en bra fredag / ledig dag !

kram

8 Jeanette:

skriven

Morning!

Lite ändringar på G ser jag, snyggt!

Här är det lite varmare än igår och inatt har vi fått ett tunnt täcke med snö.

Ha en kanondag!

9 Maria:

skriven

Här kom det några korn snö i natt. Tyvärr är det nere på nollan så det försvinner väl.

Här måste saneras lägenhet i dag.

Trevlig fredag.

Kram från oss

10 Sandra:

skriven

Hej!I dag blir de snickring i Västanå,här flyger det snö o -2,hoppas det håller sej så vill INTE ha plusgrader igen!Ja det är svårt att få till nå bra bilder..hembesök är välkommet! =) Hade bra!

11 Eva:

skriven

Jag är också ledig idag :-) Ska iväg med en vän och äta lunch på en restaurangskola. Toppmat till minipris!

12 My:

skriven

Ledig fram till 4 iallafall! Men inga måsten här idag, bara lugnt. Tyvärr trist väder...må så gott på din lediga dag!

13 LillaNisse:

skriven

God middag, hoppas att din lediga där blir bra då, ni har väl haft regn idag, tyckte jag hörde det på radion...

Kram

14 Lia:

skriven

Vilka roliga/söta bilder du har till dina inlägg. Blir så roligt att läsa då :)

Kommentera här: