Från hjärtat

Stolthet kan göra en bra relation outhärdlig.
Att försvara ett misstag inför sin älskade är att begå ett nytt misstag.
Att erkänna det är att säga:
-Jag litar på dig.



1 Vaniljis:

skriven

Så sant! grattis till vinsten! :)

Ha en bra dag idag!

2 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Så kloka ord!!

3 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Ha en bra och trevlig dag!

Kram

4 A:

skriven

God morgon vännen...

Hoppas du får en bra dag =)

Kram

5 Dress Like a Princess:

skriven

Gud vilken söt header du har

6 Jeanette:

skriven

God morgon!

Så sant som det är skrivet!

7 Anna´h:

skriven

KLOKT = ) !

8 My:

skriven

Klokt, men ack så svårt jag har för det, är så stolt, och försvarar alltid mina misstag med ilska! Tyvärr...

9 Myra:

skriven

Sanna ord. Svåra att följa. Jag är både stolt och envis. Inte alltid den bästa kombinationen...

Scrollat runt i din blogg, och då ffa hästinläggen, och har trivts riktigt bra. Du har haft min odelade uppmärksamhet i hela 14 minuter! ;)

10 Nilla:

skriven

Hallojsan...

Så sant..ha en jättebra dag

11 Synne:

skriven

Det stämmer.

Det kan jag skriva under på.

Kramen Synne.

Kommentera här: