1 Tina:

skriven

Så fint...det betyder mycket att få vara tillsammans...

Kram!

2 lena:

skriven

Tänkvärt:)

Ha en fortsatt fin fredagskväll.

Kram lena.

3 hanna:

skriven

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

4 Jenny:

skriven

Hej svejs i lerpölar och grådask!

Nu har jag internet igen, och har börjat läsa ikapp lite grann!

Fick skrivit under på det där med "Djursexet" och länkade till Mumaris sida och det där, du vet...

Fruktansvärt...

Jag är en feg stackare som sticker huvvet i sanden. Jag missade både "Insider" nu sist, och orkar inte läsa länkar och sånt om det här.

Min "gräns" är dragen där, och sist jag såg bilder/film där djur förnedrades, plågades eller dödades på fel sätt, så "satt det kvar" på min näthinna och i mitt huvud i flera veckor efteråt.

Orkar helt enkelt inte se och höra, men högaktar människor som tar itu med detta och JAG SKRIVER GÄRNA på!

Fanken vilka bra initiativtagare det finns där ute!

Heja dom!

Hoppas allt är väl med dej och att dina djur mår bra.

Här går allt "sin stilla lunk" i regnet och rusket.

Ankorna är väl, som sagt, dom enda som gillar detta "plaskiga" vädret! Haha....

Tur att någon uppskattar det i alla fall!

Härligt att vara tillbax och läsa alla roliga inlägg igen!

Kram från Jenny (-:

5 Gabbi:

skriven

Morning honey....

Så fina ord...

Ha en underbar lördag!

6 Mia:

skriven

Godmorron! Nu är minsann headern tillbaka! L

7 Ann:

skriven

God morgon! Vilka vackra ord!

8 Synne:

skriven

Så fint sagt.

Ska säga det till maken när han kommer ner nu.

Kramen mig.

Synne.



NU ser jag du fått tillbaka din fina header...

Grattis :D

9 Eva:

skriven

Nja... restaurangskolan var sådär. Salladsbuffén var utmärkt, men fläskfilén var så torr... :-(

Kanske gör ett nytt försök. Det var trevlig miljö iallafall.

Ha en trevlig lördag!

10 Camilla:

skriven

En av våra elever blev misshandlad av folk utifrån, på sitt eget rum på elevhemmet..

Kan inte berätta så mycket mer här, men det tar på ens själ..

11 soffie:

skriven

så vackert,

å va snyggt det blev i bloggen nu när headern är tillbaks

12 ♥Blondiie♥:

skriven

fasike va bra sagt!!!

13 tess:

skriven

Daniel jobbar oxå en hel del inom psyk men där har han eget omklädningsrum där e de färre tjejer än killar i alla fall... //Tess

14 Kattis:

skriven

Hallå!

Ha det lördagshärligt!

KRAM

Kommentera här: